OK
Cookie information

Dette websted anvender cookies til at registrere, hvordan du og andre benytter hjemmesiden.
Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.

Spørgsmål

 

Spørgsmål og Svar

 

  1. Hvorfor får jeg SMS-melding om fjernvarme lukninger?
    SMS-alarm trækker nummerne direkte fra teleudbyderne, så alle synlige mobilnummer, der er registreret på en adresse i Albertslund Kommune, modtager SMS om kommende eller akutte lukninger på adresser der omhandler lukningen.

  2. Hvorfor får jeg ikke en SMS-melding om fjernvarme lukninger?
    Hvis du/i har taletidskort, skjult, hemmeligt eller udeladt nummer, kan oplysningerne ikke trækkes direkte fra teleudbyderen, i disse tilfælde, må man selv gå ind på "Kontakt" og tilmelde sit nummer.

  3. Kan jeg modtage email om lukninger, sammen med eller istedet for SMS?
    Der kan tilmeldes email under "Kontakt". Vi anbefaler, at især virksomheder tilmelder deres Info-mail, da der som regel er en som følger op på disse mails.
    Email SKAL man selv melde til, det er ikke oplysninger der kan trækkes fra teleudbyder.

  4. Hvor mange mobilnummere eller email kan tilmeldes?
    Der kan tilmeldes lige så mange mobilnummere og email-adresser på en adresse som man ønsker.

  5. Hvordan afmelder jeg eller blokkere et mobilnummer eller emailadresse?
    Du/i kan slette eller blokkere mobilnummer og emailadresse under "Kontakt"
    Du/i kan ligeledes sende en SMS med teksten: AFMELD til 1919, hvorefter det mobilnummer ikke længere vil modtage beskeder fra Forsyningen.

  6. Hvornår får jeg SMS eller email-melding?
    Varmeforsyningen, giver kun melding pr. SMS og email om lukninger af varme.
    Der vil komme meldinger et par dage før ved planlagte lukninger, og hurtigst muligt ved brud og akutte lukninger.
    Derefter kan du følge lukningen på hjemmesiden under "Driftsinformation, Lukninge af Fjernvarme eller under "Projekter på Fjernvarme

  7. Hvorfor har jeg ikke fået SMS når jeg er tilmeldt?
    Som alt andet i denne elektroniske verden, kan der ske fejl i systemmerne, så der desværre ikke bliver udsendt besked i rette tid. Dette kan vi kun beklage, og hurtigst muligt få vores samarbejdspartner til at rette fejlen.

  8. Hvorfor kan jeg ikke se og gennemfører tilmelding?
    Desværre kan Internet'et drille når man tilmelder sig.
    Prøv at tjekke i: "Funktioner" og tjek "Kompatibilitetsvisning". Hvis der er et hak udfor denne, så fjern hakket, opdater siden og prøv igen. 

  9. Hvorfor får jeg ikke melding om lukning af vand mere?
    Da vandforsyningen er overgået til HOFOR, er det Dem der står for evt. meldinger om lukninger på vand.
     

 

 

 risros

 

 

 

Albertslund Forsyning

Vognporten 9
2620 Albertslund

Tel. 43 64 86 92